środa, 10 lipca 2013

Kiedy jeść?

Witajcie
Bardzo ważnym elementem całego procesu chudnięcia jak i zdrowego odżywiania są regularne posiłki. To bardzo dobry sposób, aby poprawić swój metabolizm. Organizm przyzwyczai się do konkretnych godzin posiłków i w ten sposób będzie wiedział, że to czas na trawienie.

Zatem kiedy jest najlepsza pora na jedzenie? To musimy ustalić już sami, zależy to od naszego trybu życia, ale do większości pasuje ten schemat:



Ja miałam ułożony swój harmonogram dnia. Wyglądał on właśnie mniej więcej tak jak na schemacie, z tym, że ja przez jakiś czas kolacji nie jadłam, zastępowałam ją owocami, warzywami i herbatami do godziny 18:00, a po 18:00 piłam tylko wodę, aby oczyścić organizm, który bardzo dobrze reagował na taki styl odżywiania się.

Pozdrawiam Agnieszka




1 komentarz:

  1. Podobny przepis z żurawiną i płatkami gryczanymi, jak mocniej zagęścimy to można zrobić ciasteczka.
    Ciekawe przepisy biorę z tej strony.

    OdpowiedzUsuń